Nekad mirre | Ban Överklagan [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

arkam23

Icke Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
7
Länk till din steam profil: ,

Ditt Hex-ID: 110000159c1a23d

Vad är din discord tagg? m1rree

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-08 232719.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att vi satt i en dc som användes av meta det var så jävligt dumt samt fel av mig att jag lyssnade på kompisar och valde gå den vägen och göra reggelbrott denna bannen e giltig till 100 procent vill bara få en till chans på unive för att jag klarar mig inte utan unive det är liksom den bästa serwern jag vill verkligen komma tillbaka vill bara ha en sista chans av dig philip och kunna bevisa mig själv snälla ge mig den chansen ber jette mycket om ursäkt detta kommer alldrig upprepas var verkligen fel av mig och de restarande personerna ber om ursäkt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. för att vi satt i en dc som användes av meta det var så jävligt dumt samt fel av mig att jag lyssnade på kompisar och valde gå den vägen och göra reggelbrott denna bannen e giltig till 100 procent vill bara få en till chans på unive för att jag klarar mig inte utan unive det är liksom den bästa serwern jag vill verkligen komma tillbaka vill bara ha en sista chans av dig philip och kunna bevisa mig själv snälla ge mig den chansen ber jette mycket om ursäkt detta kommer alldrig upprepas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var en rätt ban men vill bara ha 1 till chans av dig philip det var fel det vi gjorde jag tänkte inte till liksom jag brukar inte ens sitta där så ofta det var ba nu liksom ber jette mycket om ursäkt ba 1 till chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte vart så du i huvet och inte joinat den där fattiga dcn när kompisar invaitade mig men hade liksom inget och göra så joinade bara tänkte inte för mig och konsikvernserna som kunde tas nu förstår jag allt bättre och ber värkligen om ursäkt för det jag gjort

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja 100 procent jag har lärt mig att inte sitta i sådana dcs och sitta deffad i krim vc och inte lyssna på vissa kompisar osv för att de skapar ba problem för dig i livet förstår dig till 110 procent philip vill ba ha 1 till chans

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka