Nekad Miro | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miro

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? André Altier

Vad är ditt discord namn? Miro81

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 1981

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kim Kristiansen

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, Långsint, rättvis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Kim kommer från norge, men är uppvuxen med svens ksläkt, så pratar svenska, men kan komma några norska ord inni mellan, han är tidigare MC klubb medlem, men efter at hans gamla klubb inte längre var det samma som han var van vid, så gikk han ur och flyttade. Han âr inte någon super chauför då han stort sett âr van vid att köra MC, någon stans i staden har han bekanskaper i form av sin svenaks släkt, men vet inte helt vart, så det måste han klara att lista ut... Han hoppas komma sig lite till sig själv igen og hitta tilbax till sitt gamla jag med en ny start..

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hoppas jag kan bidra med humor och ett inkuderande RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska ge RP åt motparten, ge dom något att spela tilbaka på och ha en rättvis RP utan vinnarmentalitet ( kan va att jag har missuppfatatt frågan, ta det gärna då i en intervju)

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Gislan; Man kan inte använda egna allierade eller uniformerade tjänstemän som gislan.. Rôst: rösten ska matcha karaktären, om man använder VC ska den va rätt innställd och inte vara kvinlig röst på mann eller motsatt.. Spela på bakgrundshistoria..

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har ca 8000 timmar i fivem på Norska servrar, stort sett ShaRP och Drømmeland, varit inne på en svensk server, men tyckte inte om RPn som blev gett där inne.. Jobbar nu med egen norsk server som kommer öpnas snart, men min brorson spelar på Unive och det hadde varit roligt att spela lite med han innimellan

Senast ändrad:
Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Det står ju nej? Har spelat på svensk server man inte varit aktiv där på 2-3 månader :D

Ja, det är jag, ser dock inte at det skal vara något problem då ni specifiserar annan svensk server i era regler 😄

Hej!
Du har inga logs på Unive alltså att du aldrig har varit inne på servern.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Det stämmer, aldrig varit inne på servern, ska se om det funkar med norsk bank id, lite ovisst

1756937048088.png

Stoppar upp här.. Men kan jag verifiera med norskt körkort eller nått? En av er kan gärna skicka ett dm på discord så kan vi ta det där?

Nekad.
Anledning:
Nekar din ansökan sålänge du kontaktar en MOD+, du kan skapa en ny ansökan när problemet är löst!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka