Nekad Miraclle | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miraclle

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yamen

Vad är ditt discord namn? miracle05_

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Yamen Karlson och fyller snart 27 år. Jag gillar att åka runt i mina bilar och chilla vid piren. Jag tycker om att träffa nya kompisar, åka runt och chilla med kompisarna. Jag är en seriös människa som tar allt på allvar. Jag har ganska många kompisar men inte överdrivet många. Detta gör att jag kan må bra ibland och lite sämre vissa dagar när jag känner att jag inte har någon att prata med. Jag är en sprallig och snäll person som inte tycker om att sitta still. Jag är också ganska spontan av mig och det kan man se genom att jag tar många roadtrips upp till bergen för att vandra. Jag ahr bra tålamod och jag kan ta emot mycket kritik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Med mitt rollspel har jag som mål att bidra med att fler invånare kan ta "roleplay" mer seriöst och så att nästan hela staden kan köra seriöst. Ett annat mål jag har är att jag vill jobba som polis därav att det är det jag har mest kunskap i. Jag tycker om att hjälpa folk och jag tror att jag kan bidra med att servern blir mindre kriminell och mindre folk som är dryga. Jag tror också att jag kan bidra med mer trygghet och jag är en person som många kommer tycka om. Jag är också bra på att ta emot kritik vilket gör att om jag gör något dåligt så kan jag ta efter det och ändra på det som jag gjorde dåligt. Jag är bra på att hålla samma ton och vara glad och snäll emot alla. Den främsta anledningen till att jag vill jobba som polis är att det finns väldigt varierande uppdrag inom yrket och att det är ett yrke som jag har mycket kunskap i.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? alltså t.ex om ett par kriminella pers rånade ett affär så ska vi (poliser) göra vårt bästa så att alla har kul och det ska vara ingen powergaming vara med. poliser kan också förlora och vinna men alla ska ha kul och som jag sa powergaming omgör hela scenario på spelet.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, man ska alltid ha respekt till alla, inga hotningar som t.ex. att man vill hitta nån irl, suntförnuft är det viktigaste i hela servern och det finns IRL också. CL är det dummaste sak man kan göra logs finns samt indragna roller, ban också.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja sedan 2021 (då körde jag också unive)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, det var allt tack! Mvh Yamen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka