Accepterad MiracleQR | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miracle

Icke Medlem
Meddelanden
137
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Yamen

Ange ditt födelsedatum 11 Mars 2005

Vad heter du på discord? MiracleQR#5790

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag Från Kl:17:00 till 22:00
Tisdag Från Kl:16:00 till 22:00
Onsdag Från Kl:16:00 till 22:00
Torsdag Från Kl:16:00 till 22:00
Fredag Från Kl:16:00 till 02:00
Lördag Från Kl:16:00 till 02:00
Söndag Från Kl: 12:00 till 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? Sen Början av 2021 och sen gick jag och sen Aug kom jag tbx oxh spelar varje dag.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa så mycket som möjligt och jag skulle kicka folk som inte sköter sig som lallare och sånt ifall de behöver en varning eller svbanna de ifall de förtjänar det inom det de har gjort. Jag skulle stanna bilen hur fort jag än kör för att dva bilar som bara står överrgivna för de gör att det börjar lagga för alla och jag skulle ta mitt ansvar och jobb seriöst. även fast jag tror att att jag skulle nog fixa servervakt jobbet gallant. jag kommer underlätta för staffs med allt småjobb på servern och är det nån som inte sköter sig svbanna jag de i början för att de inte ska kunna fortsätta och så säger jag till supporter att förlänga deras ban om så behövs. jag skulle inte banna eller kicka någon utan anledning utan jag kommer göra saker i rätt läge. jag kommer revive folk men endast om de dött av bugg eller dött på andra sätt de inte ska kunna dö på. jag skulle såklart även se till så att RPn på servern är på rätt nivå och att den är dunder. Jag kommer liksom göra som servervakter ska göra alltså hålla koll så allting går rätt till i min omgivning. Som servervakt ska man ju inte åka och patrullera och kolla om folk gör fel som Staffs gör. Och om jag ser någon som inte följer reglerna så slipper jag skriva en /report då kan jag liksom avlasta staff teamet och ta det i egna händer. Men om större åtgärder måste göras så kontaktar jag såklart staffs. Om det skulle behövas som sagt.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag är en aktiv spelare inom servern andledningen till att jag ansöker till servervakt istället för tex trainee är att en servervakt inte tar lika mycket ansvar inom servern som en traine då servervakter kan rpa mycket och traine desto mindre. Så ja de är därför jag tror jag skulle passat bra som servervakt och gjort ett bra jobb som servervakt. Dessutom finns de en del buggar i server som tex dsynk som är i stort sätt omöjligt att undvika helt inom en fivem server. så jag skulle kunna revva vid sådanna tillfällen. Jag anser att de behövs fler servervakter inom servern oxå som dvar dumpade bilar ut med vägen tex. Så serverbelastningen blir mindre och traines jobb blir mindre. Jag vill de bästa för servern och vill att de ska vara så bra rp som möjligt och så man liksom sollar ut lallare och personer som vill rpa påriktigt (tillsammans kan vi höja rp nivån) Jag är en person som är aktiv inom discorden och kan ta ärenden som inte är med support om personer har frågor om grejer tex.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kan mycket om hur man är servervakt i och med att jag har kört på servern väldgt länge kan även många kommands. Jag ska kicka folk som bryter mot reglerna så vi slipper alla lallare så att unive kan bli en rolig och bra server. Jag ska behandla alla lika och direkt inte kicka en icke medlem för det minsta lilla. Hjälper man servern så har vi inga lallare och det kan ju också göra att unive får fler spelare eftersom folk ger reklam och säger att man ska spela på servern för det e inga lallare och dom har bra staffs. Jag ska göra allt jag kan för att få servern så trygg och bra som möjligt. Men sedan också att jag älskar denna servern och vill göra den till en mycket bättre plats eftersom jag ser väldigt ofta folk som ooc och lallar runt. Brukar se flera flera folk i servern varje dag som använder /sme och /me fel och att folk ooc och att folk har osynliga kläder eller kläder man inte får ha. Det e lite tråkigt att se men jag brukar oftast skriva i ooc chatt, jag kolla också upp deras id ibland och skriver en rapport till staffs men hade jag varit server vakt hade jag kunnat kicka dom och säga till att byta kläder eller deras /sme /me eller ooc.

Varför ska just du bli servervakt? Ja för att jag är lätt att lära, och jag slutar aldrig lära mig. Jag kan också säga att jag kommer och jag vill bidra till servern för att göra det lättare för mods och support. Jag vill bidra med min RP -nivå och även förbättra andras. Och då så skulle jag kunna hjälpa med att om dom gör fel så får dom en "kick" o då kan man säga vad dom gör fel då så kommer dom nog tänka till att (jaha jag får inte göra för att om jag gör det igen så kanske det blir en ban) och då så har jag tillexempel hjälp någon att inte göra om saken och då för att uppnå den höga RP -nivån på servern som jag tror är möjlig måste vi samarbeta. Därför är det viktigt att lära andra spelare och hjälpa dem att utvecklas. Jag vill helt enkelt öka allas rp nivå! och låta dem utvecklas bättre och bättre.

Varför vill du bli servervakt? jag ska (kan) bli servervakt för att jag har en del erfatenhet inom staff arbete i andra servrar (mindre) som jag körde på tidigare och där var jag väldigt uppskattad som mod även fast jag var strikt med regler osv. Jag var endå uppskattad för att jag gjorde rätt för mig och bannade endast om de var någon som gjorde fel. Jag är även redo med /svban och /kick och att filma in om de är större scenarion jag vill ska tas vidare eller om personen som bannar vill försöka överklaga de så de finns bevis så blir de ett mindre support ärende/ban överklagan ärende. Jag har bra respekt mot alla i servern och är trevlig mot alla är väldigt social osv. Jag kan hjälpa vem som helst med det mesta. Jag rpar inom Gängkriminalliteten (Krim) Och inom de ser jag en väldigt massa fail rp som de inte blir några konsekvenser av med det menar jag typ när man rånar någon utan andledning om man kommer till ett knark ställe tex så kan dem inte säga bara såhär "Upp med händerna" direkt utan dem måste göra ett bra scenario av de och rpa sig till att råna/kidnappa man kan inte bara ta någon oskyldig som ska käna pengar de är väldigt fel anser jag och väldigt många andra. Men efter de senaste krim mötet har de blivit mindre när de togs upp men de är inte helt borta. Jag försöker undvika att banna någon om dem begår något regelbrott som inte behövs akut bannas mitt i ett scenario så man kan fortsätta scenariot utan att de blir konstigt. De har jag sett en del som blivit bannade mitt under ett scenario de är staffen som bidrar till failrp i dessa fallen men de är bra att de görs utgärder.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /tpm /noclip Så man kan flyga runt utan att folk ser. /revive /toggleid Så man ser alla "IDN" inom kort avstånd. /sqlban du läger ban på en kille i valfri tid /sqlunban du unbanar en kille som är bannad redan /kick du kickar en kille från servern/men han kan joina igen /togglename du ser spelares steamnamn och id /giveitem du ger dig själv T.ex ett vapen mm/Dock inte ett staff kommand /setjob du ger dig själv ett jobb som du vill ha/Dock inte ett staff kommand /bring du för flyttar en spelare från T.ex från polisstationen till torget /freeze du gör så en spelare inte kan röra på sig/används oftast till att bana folk som sitter i en bil mm /skin du ger en spelare tillgång till att bytta kläder på den position den är på /spec du specar bara en spelare hela tiden /sqlbanoffline du bannar en spelare som är offline.

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Tror inte men hade en för 2,3 dagar sen en felaktigt ban från en ServerVakt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka