Nekad mioska123456789 | Medlem ansökning [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mioska123456789

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio heter jag

Vad är ditt discord namn? A AHMED_BRIYANY

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär ska heta robin johansson och han ska vara 22 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ja det kan jag han ska vara trevlig mogen älska att hjälpa personer.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans bakrund börajde med att han föddes på ett sjukhus hans mamma o han har bott själva hela livet typ bott i ett hus i skogen han har 3 syskon små bröder samt att han har bott i lyx hela licet han började röka i tidig ålder han fick många kompisar i sin närhet han fick alltid kärlek han gjorde slut med sin tjej för någar år sedan när han var 19 år gammal nu vill han bli polis på unive city.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social och realistisk rp långa roliga scenarios där han bidrar med roligt från båda sidorna han gillar en sjukt bra rp server just därför valde han unive rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela för makt o pengar att man ger chansen till andra att ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har aldrig spelat unive tidigare så nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm random death match att man dödar nån utan bakomliggande scenario,vdm att man använder sin bil som ett vapen,powergaming att man använder sig utav omänskliga förmågor samt att man it rpar på skada.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla allt!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka