Nekad miomustafa | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

miomustafa

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? mio.mustafa

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2008

Berätta om din karaktär. Jan Ohlsson, född den 10 oktober 1989, är en passionerad och engagerad individ. Han har alltid haft en stark känsla för äventyr och upptäckt, vilket har lett honom till en mängd olika erfarenheter och möjligheter. Från att vara en aktiv deltagare i olika sporter till att utforska världen genom resor, har Jan alltid strävat efter att utmana sig själv och växa som person.

Jan har också visat en stark drivkraft i sin professionella karriär. Han har arbetat inom en rad olika branscher, från teknik till finans, och har alltid strävat efter att göra sitt bästa och bidra till sitt team. Hans arbetsmoral och engagemang har gjort honom till en värdefull tillgång i varje organisation han har varit en del av.

Trots hans framgångar, har Jan alltid behållit sin ödmjukhet. Han värderar sina relationer med familj och vänner högt och strävar alltid efter att ge tillbaka till samhället. Hans generositet och vänlighet har gjort honom till en älskad figur bland dem som känner honom.

Sammanfattningsvis är Jan Ohlsson en person som personifierar engagemang, passion och integritet. Han är en person som ständigt strävar efter att växa och utvecklas, och hans liv är ett bevis på hans outtröttliga strävan efter excellens. Han är verkligen en inspirerande individ. Utöver hans professionella framgångar, har Jan också visat en stark passion för samhällstjänst. Han har varit involverad i flera välgörenhetsorganisationer och har bidragit med sin tid och resurser för att hjälpa dem som är mindre lyckligt lottade. Hans engagemang för att göra en positiv inverkan på världen är lika imponerande som hans professionella prestationer.

Jan är också en älskare av konst och kultur. Han har en djup uppskattning för musik och har till och med spelat i ett band under sina yngre år. Hans kärlek till musik sträcker sig till alla genrer, från klassisk till rock.

Jan Ohlsson är verkligen en mångfacetterad individ. Hans liv och prestationer är ett bevis på hans engagemang, passion och strävan efter excellens. Han fortsätter att inspirera och påverka alla som har förmånen att känna honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag är jätte bra på att rpa och börja spela när jag var 7 och det var på roblox som hette erlc nu spelar jag mest fivem. jag har varit admin och ägare till några servrar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att “spela för motpartens vinst” i ett scenario innebär att båda parterna kan vinna och att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part. Det handlar om att inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge dem en chans i rollspel. Det betyder också att man ska rp:a som att det är ett verkligt liv och även om man inte vinner scenariot ska man ge alla personer samma möjligheter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? copbait - när du medvetet försöker få polisen efter dig genom att t.ex. drifta framför dem eller köra mot rött när polisbil står precis bredvid dig. denna regeln utgår ifrån sunt förnuft. VDM - När du kör över en person med ett fordon. VDM är förbjudet, dock i vissa scenarion där du som person känner dig hotad till livet men inte bryter mot regeln FEARRP, så är det tillåtet att försöka ta dig ifrån platsen om det nu innebär att du delvis råkar köra över personen. Detta ska du försöka undvika. POWERGAMING - När du använder dig av omänskliga krafter t.ex. att köra in i en vägg i 200 km/h sen fortsätta som om ingenting har hänt. Inom POWERGAMING tillhör även att bara spela för sin karaktärs vinning genom att t.ex. farma pengar eller spela för att “vinna” över alla andra. RDM - När du dödar en person utan ett giltigt scenario bakom det. NLR - New life rule betyder att om du dör i ett scenario så minns du inget från just det scenariot. Om du får hjälp av en sjukvårdare får du delvis komma ihåg delar av scenariot som fick dig dödad, men du får inte minnas vem som döda dig. Cooldownen på när man får återvända till ett scenario är 30 minuter, förutsatt att någon återberättat det för dig. Respawnar du på sjukhuset får du inte minnas något alls eller återvända till ett scenario.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat det i 8 år mest fivem och jag har varit admin på servrar och ägare och på valize rp vart jag medlem ansvarig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har varit admin i många rollspel och ägare

Nekad. Du måste vänta 24h innan du kan skicka in en till ansökan. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka