Nekad miomustafa | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

miomustafa

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? mio.mustafa

Vad är ditt födelsedatum? 26 September 2008

Berätta om din karaktär. han är snäll hans mamma var inte snäll mot han och inte hans pappa häller för att dom var duma men han vill bli polis för att hjälpa alla och göra dom trygga och han är jätte bra på sporter och det går jätte bra i skolan han är mest som vanliga personer bara att han är jätte bra på sporter och han älskar barn. men hans mål är att bli polis. och hans förtroende är jätte bra. men han blir mobbad i skolan men han låter inte det stopa han för att han är bra på att inte bli arg så lätt

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har spelat jätte många rp servrar och jag vet hur man rpar och jag är bra på det jag äger också en som heter visby rp. och när jag var 7 så börja jag spela rp spel och tyckte det var skit kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, eller att man “offrar sig” för att den andra karaktären ska få en W, beroende på hur scenariot utvecklas. Det gör även att scenariot blir kul för båda parterna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? rdm är att du t.ex. kommer fram till en polis och sen dödar han eller vdm är t.ex. du kör pär han gör trafikstop eller Cå en polis nop baiting Det är när du försöker få polisen efter dig och en sista sak är New life rule Om du blir dödad så kan du inte komma tillbaka när du respawnat. Din nya gubbe kommer inte ihåg något från din gamla.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat det i 8 år mäst fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har varit admin i många rollspel

Nekad. Utveckla mer om din karaktär. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Tillbaka