Nekad miomustafa | Chef-jobb ansökan [Jarre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

miomustafa

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? del ägare i securitas

Vad heter du IRL? mio.mustafa

Vad heter du på discord? mio.mustafa#7084

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? 84 tim

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Som chef för Securitas bör jag fokusera på företagets kärnvärden: ansvar, ägarskap och entreprenörskap. Detta innebär att du bör uppmuntra dina anställda att ta ansvar för sitt arbete, känna ägarskap över sina uppgifter och tänka som entreprenörer. Dessutom bör du mäta och följa upp prestanda regelbundet för att säkerställa att alla gör sitt bästa. Slutligen, använd Securitas-modellen som en guide för att säkerställa att allt arbete utförs på rätt sätt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har en bred erfarenhet inom säkerhetsområdet. Jag har tidigare arbetat som säkerhetsvakt i ett stort köpcentrum där jag ansvarade för att upprätthålla säkerheten och se till att alla regler följdes. Jag har också genomgått en omfattande utbildning inom säkerhet och riskhantering, vilket har gett mig en djup förståelse för de utmaningar som kan uppstå inom detta område. Dessutom har jag certifieringar inom första hjälpen och brandbekämpning, vilket jag tror kommer att vara mycket användbart i rollen hos Securitas. Jag är också mycket skicklig på att hantera konflikter och har utmärkt kundservice, vilket jag tror är viktigt för att skapa en säker och välkomnande miljö. Jag är mycket motiverad att ta mig an denna roll och jag är övertygad om att mina erfarenheter och färdigheter kommer att vara till stor nytta för Securitas."

Hur ofta kommer du vara inne? mycket typ 3 tim eller 5

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja alltid

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Tillbaka