Nekad MioIsHere | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MioIsHere

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/676345345345/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Vad är ditt discord namn? Mio#7001

Vad är ditt födelsedatum? 30 December 2005

Berätta om din karaktär. Har tyvärr inte skapat en än men när jag gör ska han ha skaffa ett jobb vet inte vad för jobb men nåt iaf. Sen han ska typ va en raggare han kommer köra lite snabbt. Och då menar jag snabbt på ett realistisk sätt ksk typ inte 250 km i stan men typ 60km eller nåt. Han kommer gilla att dricka alkohol har tar inte droger som jag iaf har planerat nu. Det är allt jag kan berätta på han nu.

Varför ska just du bli whitelistad? Älskar och roleplay när det är seriöst. För när det nite är seriöst då leaver jag. Och om jag gillar servern kommer jag nog spela varje dag eller typ varanan dag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill testa nu svenska servrar se vad jag kan hitta för nå. Denna såg rolig ut så jag joina er dc tänkte jag ansöker ser vi vad det är för sorts server.

Hur hittade du Unive? Jag bara bläddra i server listan

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha så kul som möjligt och se till att RPa så bra som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte. Väntar på en server som ska bli släppt men det är ett tag kvar. Så nej ingen annan server nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka