Nekad miodri2010 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miodri2010

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio Drivstedt

Vad är ditt discord namn? Nalle Phu

Vad är ditt födelsedatum? 7 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Casper Svensson som min karaktär kommer att heta kommer va en vanlig grabb som har haft det rätt tuft under sin uppväxsning han har inte haft så bra med vänner och sånt han föräldrar har blanannat suttit inne för misshanden och har ochså tagit knark under flera år men. Han har ochså blivit slagen/mobbad under skolan uppgång och hamlat i mycket trubbel

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra så att det blir en seriös rp och göra så att allt kan bli mycket realiskt och inte bränna folk mammor för att ngn liksom sa håll käften till dig och kommer bland annat inte göra några fel med t ex VDM, RDM, COPBAIT och såna regler.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte måste vinna varenda scenario om man om du t ex bråkar med ngn så kanske inte jag ska ta upp en tappe det första jag ger liksom så vi liksom får ett bra scenario vi kan likosm prata oss ur det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag gjort om som exempel valde jag från forum 24 timmars reglen och Taggande av staffs i ban överklagningar. Och från servern så valde jag dom basic som t ex RDM, VDM , COPBAIT

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Asså inte direkt jag e väl som alla andra e på att rollspela jag gör inget specillt från dom andra vad jag vet eller jo jag e rätt påhitting jag liksom och jag t ex kidnappar ngn så vill t ex mina medlemmar i gänget bara att hen som man kidnappa ska gå ner och hunda men det brukar jag inte göra så mkt jag brukar mer snacka likosm vilka hen tillhör och så vidare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej faktiskt inte

Nekad
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning, se till så att du har med alla punkter. Hittar även inte din discord se till så att du gått med i vår discord server: https://discord.gg/unive

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka