Nekad mio10 | Beslut Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mio10

Aktiv Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
45
Ditt discord namn: mio9087

Ditt Hex-ID: steam:11000014bc9a6e5

Vad för typ av beslut gäller det? 2 Krim varningar + ban 5 dagar

Vem/vilka tog beslutet? hedgehog0140

Varför tror du själv att beslutet togs? Med tanke på att jag hetsade från en helikopter tror jag där beslutet kommer ifrån. Förstår att det ingår i sunt förnuft och det ber jag om ursäkt för men att jag får ytterliggare 2 krimvarningar för detta och alla man har pratat med har tyckt att det är super mild ban, förstår att det är ban men att ni lägger till 2 krimvarningar för detta när 3 grabbar står på ett tak o skriker på mig så klart jag hetsar tillbaka borde väl inte spela någon roll om jag sitter i en helikopter eller ej vi tänkte bara först kolla vilka som tog över vårt område och såg då att de var lotus där dom står och skriker och riktar på ett tak och då börjar vi bråka och jag säger ett fult ord och åker därifrån direkt när jag sagt det så tycker det är lite hårt med 2 krimvarningar

Hur är beslutet felaktigt? jag tycker att det är felaktigt på grund av att jag åker direkt därifrån när jag säger det när det är dom som står och skriker mot mig utan anledning när vi bara skulle kolla vilka det var som hade tagit det området vi har ägt i flera veckor nu. därför tycker jag att bannen är väldigt tråkig för det faktiskt är ett spel och jag förstår att det kanske är lite sunt förnuft men att jag får 2 krim varningar och ban för detta är jättetråkigt tycker jag

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/lfsIOnWkt74OidsD_?invite=cr-MSxrSHEsNTA5Mjc5MDk

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka