Nekad mio10 | Ban Överklagan [hagfoss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mio10

Aktiv Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
45
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199231772389/

Ditt Hex-ID: steam:11000014bc9a6e5

Vad är din discord tagg? mio9087

Vem var det som bannade dig? Hagfoss

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-14 142950.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror satffs valde att banna mig för att jag sa kör den leken då kör den leken då och det är provication så jag tror jag blev bannad för det för att det var fel av mig att göra det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 till åkte till securitas och då hoppa en ut ur bilen och rikta sen råka vi pita han och då sa han är det den leken du vill köra så sa jag kör den leken da kör den leken då för vi menade inte att pitta han och då fatta jag inte att han menade på det andra sättet att hoppa ut och skottar ner oss och då gör vi en report och för att han ska bli bannad för att dom skulle få res men då fick jag ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både ja och nej jag menade inte att provocera på de sättet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad för rasism och massa andra saker jag har 53 banns + men jag har varit bannad 1 gång på 6-8 månader

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade väll inte behövt säga det tillbaka för att jag endå inte mena det ibland så misupfattar man sake rså att det blir fel jag hade inte ens behövt säga något och bara vara tyst

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska bete mig och aldrig göra om detta

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag lovar ge mig en sista chans jag har en FRI stormning ikväll snälla Hagfoss

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka