Nekad mio10 | Ban Överklagan | Bing

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mio10

Aktiv Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
45
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199231772389/

Ditt Hex-ID: 11000014bc9a6e5

Vad är din discord tagg? mio9087

Vem var det som bannade dig? Bing

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-25 210117.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sprang med en kille när jag har dvärg ped och för att jag är solo och jag togg en kropp i deras hus när dom storma några

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med några jag är hängis hos och då var vi hos opsen och opsen började skutta och då satt jag i den bilen och jag ville inte skutta så jag togg och vänta tills alla va döda och sen gick jag in och hämta en kropp och då sprang jag men han och sen så åkte jag till sjukan med han och sen gick de 4h och sen blev jag indragen i support och då blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja de var en felaktig tycker jag för att dvärgar kan vara starka och min karaktär gymmar varje dag och jag har bärt många för att jag har tränat på de och sen springer jag med han sen blir staffs arga och dom som dog och jag hjälper dom och sen går de 4h

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har varit p bannad för rasism och jag har lärt mig att inte vara rasist och sen att inte vdma eller rdma och att man inte ska snacka ooc eller göra orimliga saker

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att jag inte skulle gått in utan att ha stanat utanför eller åkt därifrån sen hade jag kunnat skitta i att vara med från första början och jag hade kunat bara skita i att vara med dom i just de till fälet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att som dvärg ped ska man inte lyfta någon som är störe än en och att man inte ska gå in om man är solo

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Anser ej att du har lärt dig eftersom du antar att det är felaktigt. I

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka