Inaktuell mio10 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mio10

Aktiv Medlem
Meddelanden
375
Reaction score
45
Vad är ditt namn i verkligheten? Mio

Ditt discordnamn: milo9087

Ange ditt födelsedatum 28 Augusti 2025

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag är ansvarstagande, hjälpsam och alltid strävar efter att skapa en trygg och positiv miljö för alla spelare. Jag har bra kommunikationsförmåga, löser konflikter på ett rättvist sätt och är aktiv, vilket gör mig till en pålitlig tillgång för teamet

Vad tycker du inte fungerar på Unive? har det blivit mer fokus på att snabbt genomföra handlingar som att "skotta" och skapa montage, snarare än att skapa djupgående och engagerande scenarier. Detta har lett till att vissa spelare känner att det sociala och kreativa i Krim RP har förlorats

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer att banna dom personerna som gör detta och ta dom support samt prata med dom jag kommer inte ta beslut själv jag kommer ta de med en annan helper eller en mod

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man tar sitt jobb seriöst och inte tramsar bort och har atytyd du tar de bra och sen gör du de finnt

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer Att vara inne från

17:00 till 21:00 eller tidigare från måndag till fredag
13:00 till 01:00 på helger

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 2021 men har nytt dc konto

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag kan alla comands

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Event Servervakt Jobb

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka