Nekad mintonmannen | Medlem ansökning Hugge

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mintonmannen

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198883613416/

Vad är ditt namn i verkligheten? milton riedel reichel

Vad är ditt discord namn? mintonmannen#7666

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2009

Berätta om din karaktär. Dragan,25år Dragan stropovic är en väldigt energifylld man han gillar bilar motorcyklar och allt möjligt med fordon dragan hade en bra uppväxt han kommer från bosnien urspungligt . hans uppväxt var bra hans föräldrar mådde bra dom var medelklass men senare genom åren så började dragan göra lite kriminella saker som sälja lite weed och så och när han hade tjänat ihop pengar så köpte han en moppe denna moppe var trimmad och gick i 90km/h senare när han var 18 fortsatte hans intresse då han köpte en harley davidsson känslor personligheter han är 100gubbe och man kan lite på han .han är självsäker .

Varför ska just du bli Medlem på Unive? varför just jag ska bli medlem jag har mer en 500 timmar på fivem jag har en rolig och bra rp- nivå jag kommer hjälpa andra med sin rp nivå genom att göra lång utvecklade scenarion och roliga scenarion .

Vad kan du bidra med till serverns RP? hjälpa andra att höja sin rp nivå genom att göra långa scenarion hjälpa till så mycket jag kan försöka hjälpa det jag kan hjälpa er med och ha det kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man txm kan spela lite för motparten betyder att man ska försöka göra ett roligt scenario och inte spela för att jag ska vinna scenariot jag ska ochså kunna förlora och ha det kul men för motpartens så är det att vi ska ge de en större chans för att de ska vinna scenariot och ha kul .

Hur hittade du Unive? jag tittade på tiktok så såg jag en kille som körde på servern det såg väldigt roligt ut jag har spelat andra roleplay server innan. :) och tittar på growmaster

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka