Ej Antagen Minnepinne | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minnepinne

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Love Persson

Vad heter du på discord? F1LTO

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016dd1f156

Ange ditt födelsedatum 22 September 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar 06:00 för att giba unive i en timme sen klär jag på mig käkar och duschar sen drar jag till skolan och slutar 14:30 och på torsdagar 15:20 sen spelar jag resten av dagen för att jag älskar att spela unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har spelat unive som krim och medlem för 1 år sen och då spela jag hela tiden som medlem och krim men jag tog en puas för 7 månader och nu är jag tillbacks och jag kom tillbacks för 3 veckor sen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger 2 av dom va den här boten som är buggad så dom är fel aktiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att t.e.x kicka dom som lallar eller inte har något social rp eller banna dom till max en timme jag vill bli sv eftersom att jag blir vdmad 7011 gånger om dagen av icke medborgare och så vidare så dom vill jag kunna kicka och banna men ibland så svarar inte helpers så då måste man ju göra det själv men man kan ju inte bara göra till sig själv utan om en person lallar så blir dom antigen kickade eller bannade i 1 timme

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli sv eftersom att jag blir vdmad 7011 gånger om dagen av icke medborgare och så vidare så dom vill jag kunna kicka och banna men ibland så svarar inte helpers så då måste man ju göra det själv men man kan ju inte bara göra till sig själv utan om en person lallar så blir dom antigen kickade eller bannade i 1 timme

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det kan t.e.x va om man gör commandon som man inte får göra t.e.x som /givemoney 10000 då är det abuse eller om man springer runt och kickar eller bannar folk utan anl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka