Ej Antagen Minnepinne | Ansökan till Servervakt [ludden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minnepinne

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Love

Vad heter du på discord? F1LTO

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016dd1f156

Ange ditt födelsedatum 22 September 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. jag vaknar går upp äter frukost spelar lite unive drar till skolan är där i 6 timmar sen när jag kommer hem 14:25 tar en macka och sätter mig och spelar till 20:30 sen duschar jag sen reapet

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har spelat unive som krim och medlem för 1 år sen och då spela jag hela tiden som medlem och krim men jag tog en puas för 7 månader och nu är jag tillbacks och jag kom tillbacks för 3 veckor sen.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 3 gånger 2 av dom va den här boten som är buggad så dom är fel aktiga.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. att hålla kol så att folk håller sig till regler och håller kol så att folk inte lallar eller bryter mot regler en servervakt kan bara kicka eller banna i 1 timme men t.e.x om en nån vdmar eller lallar så kan en servervakt kickea spelaren eller säga till dom men om dom gör något allvarligare så kan man tillkalla en staff.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag har märkt att det är väldigt många som inte kan bete sig specielt icke medlemmar och iblan tex på morgonen så kan du va så att en staff inte e vaken och att bli vdmad av en person och ingen staff är vaken så är det ju bra om jag som servervakt kan kicka personen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. abuse kan vara tex om jag är i ett scenario och jag kickar eller bannar personer för att komma undan korruption är om jag tex använder kommandon som jag ej ska använda tex give money eller andra typer av kommandon som man inte får använda.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka