Accepterad Minion | Ban Överklagan [Maionais07!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minion

Icke Medlem
Meddelanden
62
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/verynicecookie

Ditt Hex-ID: 11000014c4a310d

Vad är din discord tagg? cooling.23

Vem var det som bannade dig? Maionais07

Bild på banmeddelande: 218_69.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde banna mig för att jag inte stannade på när dom hade stroa vapen och riktade. Jag sprang till ett garage tog ut en bil sedan så kom en polis bil som riktade och jag skulle hoppat ut och gett upp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sprang till ett garage och dom riktade med mp5 satt i min bil och försökte köra där ifrån. Men dom sköt alla däck så till slut så hoppade jag ut och gav upp. Men jag tycker nu i efter hand att det var fel av mig och borde get upp så fort dom hade sina mp5or framme. Fick halft panik.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . rätt ban för att nu i efter hand så känner jag själv att jag skulle hoppat ut direkt. Men jag ska bli bättre på att tänka i stunden och oftast bara ge upp. För nu blev det mycket fear rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . alla var länge sen men en nyligen och det var när jag glömde lämna av mig vapnet när jag gick i tjänst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja absolut skulle jag hoppat ut direkt och inter försökt körra. Det var även fel av mig för att det blev fear rp men fick panik. När dom riktasr och min karaktär riskerar bli skjuten borde jag att hoppat ut och gett upp. Min karaktär vill ju ändå göra allt för att inte bli skjuten och det hade jag behövt tänka på.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag känner att jag har lärt mig att jag ska ge upp lättare om jag inte ser en utväg. Har polisen vapen och jag inte kan fly och riskerar bli skjuten ska jag ge upp. Jag känner att jag har lärt mig från denna ban men vet inte vad ni tycker. det är erat beslut hade varit snällt och ge mig en chans och spela på fredag och lördag då det händer mycket kul då.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka