Accepterad Minion | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minion

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/verynicecookie

Ditt Hex-ID: 11000014c4a310d

Vad är din discord tagg? cooling.23

Vem var det som bannade dig? eliass0101

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? vet fan inte men blir välldigt sur när staffs bannar för saker som inte ens e ban. Helt ärligt en kille kallade min mamma för hora och jag springer efter och ber för en förlåtelse. Men då tacklare jag han lägger något slag sedan springer för att jag ser att polisen kommer. ser inget fel med de och det är väll ändå det som kallas för rp. Och vad ska vi annars ha polis och securitas till.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag var på sjukan en kille kallade min mamma för hora och jag ber han över en förlåtelser men han springer bara. Jag springer efter ber om förlåtelse sedan nitar till han och då kom polisen och då drar jag. hinner inte n meter innan elias skickar mig på p ban! helt sjukt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig ban. Helt ärligt ska man inte kunna göra något utan att en staff som bannar för en sak som inte ens e ban det kallas RP!! Och att man ska kunna ha scenarion.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? NEJ

Har du lärt dig någonting efter din ban? NEJ bara att staffs typ vill ha upphöjning och då bannar folk som gör rätt. sitter i ooc och påverkar ens scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

@philip320 ska svara inte staffen som la bannen någon annan högra staff ska blandas in innan elias nekar bannen

Han har ändrat till 3 dagar för att han fattade men det är inte ens ban! liksom Mild RDM det är en bra anledning dessutom så slog jag inte han medvetslös. och nu rycker min test medlem på grund av en felaktig ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka