Minion
Icke Medlem
- Meddelanden
- 56
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad heter du på discord? Minion#9428
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - 14:00 - 01:00
Tisdag - 14:00 - 01:00
Onsdag - 14:00 -01:00
Torsdag - 14:00 -01:00
Fredag - 14:00 -01:00
Lördag - 14:00 -01:00
Söndag - 14:00 - 01:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? har spaelat i typ två år men har varit medlem nu i en månad blev av med den för att jag va inne på en annan server men har varit medlem innan.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger har jag blivit bannad
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har uppgiften att se till att alla har bra rp eller försöker så bra man kan. Är någon som gör regel brott så ska man /svban eller /kick sen id. Är det en massa lallare på piren t.ex så ska man kicka eller banna och man måste ha klipp på om man bannar eller kickar folk.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt då jag dagligen stöter på icke medlemar och lallare som inte beter sig. Vdmare, rdmare, lall, lall slåss med folk och inte kan bete sig allmänt. Jag vill också vara förebild för nya spelare på servern. Jag vill också kunna dva bilar iaf det står en bil t.ex mitt i vägen på motorvägen så folk slipper krocka i den osv. Jag vill också göra så att staffs slipper lägga ner tid på folk som inte ska ha så lång ban men ändå få en ban så dom lär sig.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En abuse kan t.ex va att man revvar i ett scenario eller kickar för att vinna et scenario det är grov abuse.
Vad heter du på discord? Minion#9428
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag - 14:00 - 01:00
Tisdag - 14:00 - 01:00
Onsdag - 14:00 -01:00
Torsdag - 14:00 -01:00
Fredag - 14:00 -01:00
Lördag - 14:00 -01:00
Söndag - 14:00 - 01:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? har spaelat i typ två år men har varit medlem nu i en månad blev av med den för att jag va inne på en annan server men har varit medlem innan.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger har jag blivit bannad
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt har uppgiften att se till att alla har bra rp eller försöker så bra man kan. Är någon som gör regel brott så ska man /svban eller /kick sen id. Är det en massa lallare på piren t.ex så ska man kicka eller banna och man måste ha klipp på om man bannar eller kickar folk.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt då jag dagligen stöter på icke medlemar och lallare som inte beter sig. Vdmare, rdmare, lall, lall slåss med folk och inte kan bete sig allmänt. Jag vill också vara förebild för nya spelare på servern. Jag vill också kunna dva bilar iaf det står en bil t.ex mitt i vägen på motorvägen så folk slipper krocka i den osv. Jag vill också göra så att staffs slipper lägga ner tid på folk som inte ska ha så lång ban men ändå få en ban så dom lär sig.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. En abuse kan t.ex va att man revvar i ett scenario eller kickar för att vinna et scenario det är grov abuse.