Accepterad Minimoto07 | Whitelist ansökning [Alny55]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minimoto07

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198403068660/

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? Minimoto07

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jonnas Jörgenson han jobbar på postnord Jonnas när han va 10 år fika han sin första dator då började han spela teatris och 2015 köpte han en ny dator och några år senare så laddade han ner fivem och så hittade han multistaden när jag inte spelar brukar han vara hemma och spela multistaden på sin dator han gillar när man åker bil och när man grillar men han gillar inte cigg och redbull han tycker att det luktar äckligt
när Jonnas va 27 så släpptes första avsnittet av tunnel bannan enda sen des har han velat bli en årdninnksvakt
fast jonnas skulle kunna jobba på mekonomen för att han älskar bilar han fick sin första bil när han va 14 sedan des har han älskat bilar han tycker att det är jätte roligt att mecka med bilar

Varför ska just du bli whitelistad? för att om jag blir whitelistad så kan jag blå årdninnksvakt då kommer jag kunna ha kol på folk som är stökiga eller folk som inte sköter sig då kommer det bli ett bättre samhälle har i multistaden eller om jag får jobb på mekonomen så kan jag laga folks bilar och om det blir fler bil mekaniker så kommer det gå snabbare för folk att få sina bilar lagade så dom blir glada

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag ska kunna ha jobb som man behöver vara Whitelistad för

Hur hittade du Multistaden? det va en vän som visade mig servern och jag tyckte det skulle vara roligt att spela på en server med många spelare

Vad har du för mål med ditt rollspel? att det ska kännas som om det är i verkligheten och att det sak vara roligt och att alla ska vara seriösa för om folk inte är seriösa så kommer det inte vara lika roligt att spela på servern

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte längre men jag spelade lite på polismyndigheten innan jag hittade hit

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka