Nekad Minimoto07 | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minimoto07

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 12 April 2007

Vad heter du på discord? minimoto07#7868

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 204

Hur aktiv kommer du att vara? 2 till 5 timar per dag

Vad heter du? Jonnas jörgenson

Hur gammal är du? 35

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? jag har velat bli polis sen jag va liten då min pappa var polis. Jag förlorade min pappa i en skottlossning sen des har jag velat bli polis och hjälpa till så att inga fler ska hamna i den situationen. och jag vill kunna stoppa all kriminalitet som pågår i den här staden. tidigare i veka har jag set flera fort körningar men jag har inte kunnat göra något då kan det börja krypa inuti mig att se folk som inte sköter lagarna och man inte kan göra någon. jag har tidigare jobbat som polis i den här staden och i en stad men nu tycker jag att det är dags att börja jobba här i gen

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? det jag tycker är viktigast är att man sak kunna förhindra brott så att man kan ha ett bra och tryckt samhälle. en en sak jag tycker att polisen borde jobba mer på är att förebygga brott . man ska också kunna bemöta personer på ett bra sätt. Man ska inte låta någon annan drabbas av något som den personen har gjort. man ska också kunna ta mycket kritik från andra människor

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att polisyrket har stor inverkan på samhället de ska kunna göra så att folk har en bra och trygg miljö. och en polis ska vara mogen och seriös. men om alla skulle flöt lagarna så skulle vi inte behövt någon polis men nu är det inte så då folk inte sköter sig och inte följer lagarna därför så behöver vi många poliser. polis ska också kunna hjälpa folk som har det svårt i samhället

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har jobbat som polis har tidigare och i en annan stad

Hur är du som person? jag är en väldigt mogen och omtänksam person som tycker att alla ska kunna ha det bra. jag är bra på att hantera stressiga situationer och gillar att mecka med bilar och mopeder. och jag är oftast på bra humör jag gillar också att hjälpa folk.

Är det något vi bör veta om dig? när jag va liten så tappade jag min högra lilltå

Nekad, tänk på din grammatik då det inte funkar att ha rapporter som inte är grammatiskt korrekta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka