Nekad Minimoto07 | Medlem ansökning [Sebastian]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Minimoto07

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198403068660

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? minimoto07#7868

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Jonnas Jörgensson han är 36år gammal när han va liten så hade han det jobbigt i skola han blev mobbad av andra elever på hans skolla när han kom hem från skolan så kunde hans pappa slå han och ans mamma va en alkolist så att Jonnas har haft en väldigt tuff uppväxts men nu mår han bra och han vill börja jobba hos falck men när han kom till denna stad så började han jobba på post nord och sen på Qpark men han tröttnade och så reste han bort och när han kom till backa så hade han inget medborgarskap längre så han försöker få tillbaka. Det Jonnas han gillar att äta godis och han är jätte bra på att köra bil Jonnas jan bli väldigt upprörd och sur i bland för han har haft en son svår uppväxts. ibland om han ser en mamma och ett barn och mamman är full så kan han bli jätte sur.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att man kan göra så mycket mer grejer när man är medlem . Jag var Medlem innan och då spelade jag väldigt mycket . Vet inte varför den försvann egentligen. Dessutom så behöver man vara medlem för alla jobb. Jag skulle vila jobba på falk i gen men du behöver jag var medlem

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att det är jätte roligt att spela på såna här servrar jag har spelat på RP servrar i typ 1 år jag tycker att det är jätte roligt

Hur hittade du Unive? jag vill ha en bra server med hög RP och med många spelare så hittade jag Unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? att göra roliga och bra scenarion och utvevklas så jag blir bättre på att rpa

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att göra så alla spelare som jag spelare med har roligt när dom rpar med mig och är med i mina scenarion

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte för tillfället
 
Tillbaka
Top