Nekad Minimoto07 | Medlem ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minimoto07

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198403068660

Vad är ditt namn i verkligheten? Pontus

Vad är ditt discord namn? minimoto07#7868

Vad är ditt födelsedatum? 12 April 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter jonnas jörgensson han är 36 år gammal. Han kommer från Skåne. Och flyttade till denna staden för typ ett halvåren vet inte riktigt vad han ska jobba som för han har jobbat hos qpark men ha sa upp sig. När jonnas va liten hade han en svår barndom hans mamma hade dött och då so började hans pappa med droger och ibland kom han och slog Jonnas. Nu har Jonnas börjat hänga med kriminella. Men jonnas han gillar att bada och han gillar att köra bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? så att min karaktär kan ha mera jobb. så att jag kan höja mitt RP. Jag kommer att bidra med att folk kommer ha det roligt på den här servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker att det är jätte roligt att spela på såna här servrar jag har spelat på RP servrar i typ 1 år jag tycker att det är jätte roligt

Hur hittade du Unive? jag vill ha en bra server med hög RP och med många spelare så hittade jag Unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul, och kunna få andra spelar att ha det roligt på de här servern

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att ha en karaktär som många vet om. det skulle vara riktigt roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka