Nekad Minimoto07 | Ban överklagan (acho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minimoto07

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198403068660/

Ditt Hex-ID: sorry förstod inte

Vad är din discord tagg? minimoto07#7868

Vem var det som bannade dig? jojo abraham

Hur lång tid var din ban? 5 dagar 1 dag kvar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd progrund av powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att det va att jag åkte bil och krokade så sate jag mig upp och körde i väg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va borta i sandy vid bergen och körde bil och så krokade jag in i en sten i typ 60 kmh och så ställde jag mig upp och körde i väg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som gjorde fel jag tänkte inte riktigt det va väldigt sent

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev banad en gång men det va ett missförstånd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha legat kvar och sagt ajjj och väntat tills ambulansen kom

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag måste höja mitt rp när jag har krokat

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka