Nekad MiniMini199 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MiniMini199

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? rickard gustafsson

Vad är ditt discord namn? miniminid3m0n

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juli 1997

Berätta om din karaktär. rickard johansson 27 år. en man som har haft en normal barndom men har en form av adhd och dyselexi som har gjort att han har kämpat med sig själv för hans dröm är att bli polis. hans känslor kan vara lite olika beroende på situationen kan vara lite klumpig ibland men för det mesta en glad och rolig typ och hans intressen är lite inom bilar men mesta dels vapen för han är jägare så jakt är ett stort intresse samt fiske och han har lite av ett militär intresse med

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig stämning och goda skratt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det kan betyda en massa saker typ som att alla man spelar med ska känna att dom får ut något av det som man gör eller så att man inte förstör för någon bara för man själv känner för det eller har tråkigt. det kan även betyda att man inte ska vara egocentrisk eller bara tänka på sig själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja och dör man så gäller 12 timmars reglen men är lite osäker om det är 12 timmar ingame eller irl. man ska hålla bra ton och ingen rasistiska sexuella eller kränkande saker varken i v chat eller kanalerna på dc. man får inte hoppa mellan kriminel och polis om inte man kan ge ett giltigt svar till varför man byter

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nja jag har lite men inte mycket men vill lära mig och vill bli bättre på det

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag lär mig snabbt ibland beroende på vad det är ofta lär jag mig fort när det gäller spel

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär." Skriv lite mer om din karaktärs bakgrund/uppväxt.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka