Accepterad miniman__ | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miniman__

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? marcus

Vad är ditt discord namn? miniman__

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jeef didrik 2006

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? jeef e en hjälpsam kille och är god o glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jeef har blivit uppfostrad i ett rätt dåligt område och vill förbättra sitt liv här och bli det han alltid har drömt om. BILMEKANIKER.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att ha ett realistiskt liv, och inte spela som att jag har 5 liv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte alltid ska vinna i alla sina scenarion. t.ex. om jag blir stannad av polisen så ska jag kunna utveckla rollspelet genom att förstå deras perspektiv också.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag hade inte push to talk och sen lärde jag mig att man behövde ha det och satte på det och kommer inte sätta det till öppen mic.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait är att man inte ska försöka få polisens uppmärksamhet t.ex. man ska inte stanna och håna dem. Powergaming är att man ska ha ett rättvist och realistiskt rollspel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det finns inget speciellt.

Hej @miniman__ du måste antingen ändra namn på discord eller steam så att dom heter samma. du får 24h på dig att fixa detta annars så nekas den automatiskit

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka