Nekad miniklint | Medlem ansökning [R4ftyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miniklint

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Larsson

Vad är ditt discord namn? simplw#4498

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 1995

Berätta om din karaktär. min bakgrund mångsidig och inkluderar ett brett utbud av erfarenheter. 28 år gammal har jag många känslor som jag försöker hålla i schack. Jag har en passion för bilar och tycker om att skräddarsy dem, såväl som att öva på skjutbanan. Sammantaget är jag en komplex karaktär med olika intressen, erfarenheter och ambitioner.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan interagera med andra karaktärer på ett sätt som ger djup och komplexitet till den övergripande handlingen. Dessutom kan jag delta i olika RP-scenarier och hjälpa till att skapa engagerande och uppslukande upplevelser för andra spelare. Sammantaget strävar jag efter att bidra till samhället genom att vara en aktiv och entusiastisk medlem av RP-världen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I vissa fall kan det va bra, i andra fall kan det va fusk. Beror på

Hur hittade du Unive? via en kompis

Senast ändrad:
Nekad, utveckla "Berätta om din karaktär & Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka