Accepterad MINIHELGE. | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MINIHELGE.

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? minihelge

Vad är ditt födelsedatum? 20 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Diego Javier och är 24 år gammal, Han är ursprungligen från Italien och han är född där och kan flytande. Han är en Man och har en fru vid 26 års ålder. Som tidigare har han alltid jobbat hos sin farsa som en bil mekaniker men han kände att han ville uppåt. Det var ett svårt beslut att säga hejdå till sin pappa på hans mekonom men han tog tillslut beslutet att göra det. Han gick vidare med livet men kom aldrig på riktigt vad han ville göra. Han har alltid haft vänner som hållt på lite med de andra och som han sätt lägga ut på sina sociala medier där dde skryter om sina pengar och bilar, detta gjorde honom väldigt intresserad av att tjäna så lätta pengar så han hörde av sig. Dem visade han lite på de kriminella vägarna och han diggade det. Nu jobbar han med att sälja knark och han vill även starta sin egna lilla verksamhet. Nu gäller det bara att se vart livet tar honom

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra scenarion där både parter har kul, jag kommer bidra med mycket rolig och socialt rollspel, Jag kommer rapportera ifall att någon gör något fel inom rp på servern. Snabbt och simpelt så kommer jag att bidra med en god stämning och bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska bilda scenarion där både parter är inkluderade och båda parter ska ha roligt och ha en del i scenaríos, inte bara ta någon låsa in den o låta den sitta där.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Ifall man dör i ett scenario får man inte spela på den karaktären på 12 h. Man måste ha godkänt för att rpa krim. All form av fusk är förbjudet. Suntförnuft viktigt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat fivem i 5 år och har 1500 timmar, har även spelat på unive innan och massa andra servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har varit på denna server innan som krim och wl utan problem, var även servervakt. Har spelat på massa servers i denna stil så kan regler och hur allt fungerar.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka