Nekad miniguden2010 | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miniguden2010

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Laxen#2187

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter noah Kakka och är uppvuxen i husby redan som liten valde han att gå fel väg och skolka och skita i skolan och stå på gatukanterna och släppa brunt, de va en hel del kriminalitet som ung och många polis och soc anmälningar kom hem och morsan blev alltid lika ledsen och besviken, han blev äldre och började hänga med folk som styr området husby och joinade HH ligan som hade krig med flg grupperingen så dom äldre som styrde husby valde att ta bort slice från gatukanterna och låta han bli en scenario vilket är därför han kallas slice skytten för han valde att ta andras liv under kriget mellan HH och FLG ligan. En dag fick noah ett samtal från en vän som bad honom möta han vid garaget vilket noah tyckte va skumt men han valde att lita på sin grabb, Noah tog sig till garaget för att möta sin kompis sen började han höra moped ljud och så vänder han sig om och ser två killar på en moped och han som sitter bak skjuter Noah och träffar han i axel skadan var inte så allvarlig så han kunde ringa 112 för att kalla in en ambulans vilket tog sig på snabb tid dit, Frank överlever skjutning och känner för att lämna gatulivet bakom sig och försöka skaffa jobb så han flyttar till staden Unive att skaffa sig ett nytt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bästa rpn ni någonsin sett jag har rpat sen 2020 och har velat börja på unive och se vad som händer i framtiden.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är att låta motparten också ha roligt i ett scenario genom att låta dom vinna, man ska inte bara spela för ens egna framgång! Och låta dom köpa billiga badkar.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive från mina kompisar som sa att jag skulle på den har sereven

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka