Nekad miniguden2010 | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miniguden2010

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? Laxen#2187

Vad är ditt födelsedatum? 26 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Noah abdi var uppvuxen i en liten by där dem flesta var bönder som då såklart ledde till att Håkan blev en bonde men han var inte direkt bra på sitt jobb och råkade ut för flera olika skador under arbetet som må ha gjort honom lite mer mentalt ostabil, han var inte så bra i skolan heller där han för det mesta hängde ut med ett litet gäng av personer och skapade trubbel genom snatteri osv. Håkan blev snabbt trött på livet som bonde och flyttade till storstaden med hopp om att hitta ett nytt jobb och att hitta nya saker som han har aldrig gjort förr, han är 23 år men ser ut att vara i medelålders gruppen och han brukar vara snabb att bli aggressiv i en situation där han tycker att det behövs, han är intresserad i kampsport och skytte samt körning, han är fortfarande inte riktigt van vid stadens huller och buller men han tycker att det var ändå en bra idé att flytta hit, han har också tyvärr hamnat i trubbel med lagen då han hjälpte en nyfunnen vän försöka få tillbaka sin cykel och råkade illa skada nån och en Securitas bil, samt så har han hamnat i skuld till en viss person på grund av att han har kraschat deras bil och förstört den.
Jag tycker att det ser riktigt roligt ut att jobba på Mekonomen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med utvecklade scenarion som är välplanerade osv och även bara rolig rp. jag kan också Bidra med aktivitet samt en hög rp nivå och en ordentlig karaktär. Jag kan även bidra genom att välja jobb som det inte finns så mycket anställda på såsom meckonomen elkler annat för att förstärka den rpn på unive. Jag kommer att bidra med mycket kreativitet inom mina scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna i ett scenario t.ex ett butiksrån ska tycka att det är roligt. Man ska inte bara spela för att vinna utan också göra det roligt för motparten och ge de en chans i rpn. Man ska såklart också hålla en seriös rp nivå utan lall så att båda parterna har så

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive från mina kompisar som sa att jag skulle på den har sereven

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den faktiskt nkad. Lycka till !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka