Nekad Miniguden20 | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miniguden20

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Vad är ditt discord namn? _laxen

Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Noah abdi när han var ung så var det alltid en dålig miljö hemma och i skolan när han var hemma så bråkade alltid hans mamma och pappa och när han gick till skolan så var det stökigt med han därför blev han sickad till en skola för speciella barn han hade också en extra lärare som höll koll på han för att han var stökig. när skolan var slut så ville han inte gå hem för att mamman och pappan alltid bråkade så en dag när han inte orkade med mamma och pappa så flydde han från huset och började leva på gatorna sedan så kom det en ung man fram till han och sa om du börjar jobba med mig som billmekare så får du en plats att bo hemma hos mig och lite pengar . han tackade ja och packade sina saker första dag på jobbet gick riktigt bra tills han såg hans barndoms vän som också gick på speciella skolan Noah frågade vad han jobbade me och han sa att han säljer knark och han får 100000 tusen per månad så han frågade om det fans en plats för han och då tog Noah hans nummer och sa ring mig om det finns plats efter 1 vecka så ringde hans vän och sa att det finns en plats för springis och han får 50 000 Noah viste inte exakt hur han skulle säga att han slutar så han packade och bara gick där ifrån. när han skulle gå till sin vän så ringde hans väns chef och sa att det gick ihop med ett gäng som bor i unive så han behövde flytta dit

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till seriös RP samt hjälpa andra med RP om det finns hinder. Jag kommer även bidra till social RP och Rolig RP för alla Parter

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela ett scenario även om man förlorar det. Det ska vara kul för båda parter. Exempel en person riktar pistol mot mig, då måste jag göra det han säger och vara rädd och inte spring iväg och slå han.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. VDM (Vehicle Death Match) När man använder fordon för att döda. RDM (Random Death Match) när man dödar någon utan anledning. Cop bait, Fear RP, Suntförnuft, Racism, NLR,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat förut på unive som polis sen så tronade jag lite på fivem man nu är jag tillbaka

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat RP en del innan.

Nekad.
Anledning:
Plagiat

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka