Accepterad Minierkan | Ansökan till Whitelist Ansvarig [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minierkan

Icke Medlem
Meddelanden
1,006
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad heter du på discord? Minierkan#0607

Ange ditt födelsedatum 14 November 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo jag kände att jag vill ta lite ansvar för Unive igen, för har tagit en paus ifrån det ett tag. Så jag tänkte börja lite smått som ''staff'' om man kan kalla detta det. Sedan har jag varit WL-A som det hette innan flertal gånger och skött det riktigt bra om jag får påstå. Jag vill göra staffsens jobb lättare. Sedan är det alltid kul med nytt folk på servern och fler och nya jobb som kan startas. Jag vill ge folk en chans att bli godkänd, men jag kommer inte bara godkänna folk utan även neka! Jag vill att så många som möjligt ska få en chans att bli Medlem, för jag vet själv hur roligt det var när man blev det och kunde välja fler jobb.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jo för att jag som sagt har varit det innan och har full koll på hur det fungerar. Sedan är jag över lag väldigt aktiv i discord och kommer vara mer aktiv ingame också nu efter att jag har tagit min lilla paus från RP:andet. Att bli Med-A skulle göra mig mer aktiv och jag kommer ta hand omm många ansökningar, om någon är kvar som har godkänt min ansökan till WL-A innan, borde dom också kunna påstå att jag gjorde ett bra jobb (inte för att skryta). Jag är bra på att ta till mig information och styra upp en situation och lösa den på bästa sätt utöver hur personerna är och vad dom kan, eller kunna neka på ett bra sätt och hjälpa personen med vad som är fel. Jag kommer, om jag blir Medlems ansvarig, bara godkänna seriösa personer. Skulle en kompis göra en ansökan så skulle jag inte godkänna den även om den är fel utan jag är en Neutral person/opartisk. Personer som tjatar om att man ska kolla vet jag sedan innan att jag inte godkänner, jag har lärt mig av andra staffs och mig själv hur man ska bete sig på discorden och i servern och nu vill jag hjälpa dom och nästa person. Tidigare när jag har varit WL-A så har jag tittat jättemånga ansökningar på forumet och tagit många intervjuer. Jag jobbar alltid hårt när jag väl får jobbet. Jag vet också att jag ska skriva i Medlemskaps-ansöknings-svar-chatten i discorden så man ser att jag är aktiv.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla med respekt oavsett om dom är vänner eller fiender eller betersig/är på ett sätt man inte gillar. Speciellt när man är Med-A då du ska få personer att vilja fortsätta spela på servern + att dom ska tycka att det ska bli roligare.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle rekommendera andra att bli det eftersom jag själv är det och tycker det är kul och man får fler jobbmäjligheter vilket också är kul. Jag skulle som sagt bemöta alla personer med respekt för att ge folk det bästa välkomnandet dom kan få så att dom sedan kan rekommendera både servern och Medlemskap för sina vänner. Sedan måste även dessa personer samtidigt hålla en bra RP nivå vilket jag kommer ta upp under intervjuer. Jag vill även få ett gott rykte på Unive och ta så många intervjuer som möjligt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? De ska vara lydiga till reglerna som finns på servern, dom ska ha läst dem alla innan dom tar intervju, eller över huvud taget gör sin ansökan. De ska hålla en hög RP-nivå och skapa roliga men seriösa scenarion. I discorden ska de bemöta alla med respekt och alltid ha i baktanke att ens Medlem kan tas bort om man inte följer de regler som finns. Dom ska vara seriösa när det är intervjuer, blyghet kan räknas som undantag.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Man ska vara aktiv i discorden och forumet. Om man ser att folk väntar på intervju så SKA man ta den. Man måste tänka i andras perspektiv, och tänka att du själv inte hade velat sitta och vänta i timmar för att ta en intervju. Man ska vara trevlig mot alla och visa vem man är på ett bra sätt, samt vara hjälpsam vid problem.

Hur ser din aktivitetet ut? Nu när det är sommarlov så kan jag arbeta mycket med Ansvaret, men under veckodagar vid skola eller gymnasiet som jag börjar nu så bli det nog ca 6 timmar per dag jag kan vara aktiv.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nej, spelar endast på Unive!

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, om jag kommer på något hoppas jag att jag kan säga det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka