Accepterad Mini_redz | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mini_redz

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef

Vad är ditt discord namn? yousefpro1

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 1990

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i linköping men flyttade senare till uppsala när han va liten. Han är positiv och glad person.Men gör du fel så blir han jätte arg. Han brukade arbeta jätte bra och få till mest del A i alla sina ämnen så han valde att gå yrkes linjen men han valde att spendera mer tid me sina kompisar för att pengar vart inget problem för han. det är för att hans föräldrar tjänar mycket pengar alltså att de är rika. Min karaktärs hobbys är att spela badminton,vara med sina vänner och gymma. han har svårt o starta problem för han är snäll mot alla men om det händer att ni bråkar så kommer han säkert vilja lösa det och be om ursäkt. victor var en gång jätte intreserad i polis jobbet men han valde att starta ett eget företag istället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? i denna server kan jag bidra med seriös,bra även rolig rp, som kommer att ta servern framåt när jag ska rpa, kommer göra roliga scenarion där jag spelar både efter motpartens vinst och för suntförnuft.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man inte bara ska spela för att vinna scenariot utan också för att man ska ha roligt med motpartens vinst och kunna klara av och förlora.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Suntförnuft = Det är när man använder irl logik. Metagaming = Det är när man tar saker ifrån dc och använder det irl. NLR = Det där när man har dött att man inte ska komma ihåg inom rp det som hände precis innan man har dött. Powergaming = Att spela för makt och pengar sen även att använda sig utav gta v logik. RDM = Det är när man dödar någon random utan ett bakomliggande scenario kring de.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har erfarenhet,kört ett tag innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har kört unive ganska länge så vet hur allt funkar och vilka regler jag ska följa ifall jag är krim, är tillbaka från semester och har taggit en liten paus

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka