Nekad Mini_redz | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mini_redz

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 𝓛𝓲𝓵𝓵𝓮𝓷

Ditt Hex-ID: steam:1100001605c1a8c

Vad är din discord tagg? yousefpro1/𝓛𝓲𝓵𝓵𝓮𝓷

Vem var det som bannade dig? beslutet togs utav COL och William

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-02-20 215018.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att de bana mig för att de misstänkte att jag körde med fusk.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde paintball med mina gängmedlemar för att vi inte hade något och göra, vi körde paintball för att vi inte hade något bättre och göra så vi tänkte att de hade vart kul me paintball. vi hinner köra massor med rundor osen tillslut orkar vi inte köra så vi bestämmer att vi ska lägga oss för att de var ganska sent. jag vaknar nästa dag för att rpa och då inser jag att jag är banad för fusk. ingen bad mig hoppa supp för pc check eller något liknande, blev bara banad direkt. fick indragen krim+ped+medlem och en perma ban från servern och dcn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta är en väldigt felaktig bann. innan man startar unive står de nått med pure mode. när jag ska in i unive kan jag starta spelet utan puremode som leder till att jag kan se igenom props o marken jag står på. det är en nackdel egentligen men under tiden jag körde paintball använde jag det som en fördel, genom o se igenom propsen kunnde jag se suddiga människor springa runt och det hjälpte mig när jag körde paintball. tror att de som specca ansåg detta som nått typ utav fusk eller något och då valde de och bana mig. jag har massa anledningar till varför jag inte fuskade. 1. vi alla satt undeffade som gjorde de enkelt o berätta vart alla var i mappen, 2. puremode bugen som gjorde så att jag kunnde se suddiga personer springa runt. 3 om jag fuskar förstör jag inte bara min egna upplevelse utan de andras också. 4. har vissat massa klipps till mina gängmedlemar på när jag dödar folk ig och man märker direkt att det inte alls är nära fusk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste bann var när jag körde paintball med 3 andra alltså 2 mot 2. vi körde paintball i 13 minuter osen blir vi alla kickade från ingenstans, vi trodde de var nån typ utav restart eller liknande men vi blev AC banade istället. vi skickade in överklagan angående den banen och det gick och lösa som tur, för att vi hade klipp på situationen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? testa verifiera mina GTA filer som kanske får min puremod o funka. eller hoppa support och be någon staff lösa det åt mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? då den var felaktig så kan jag inte gör så mycket

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka