Nekad Mini_redz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mini_redz

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: H4yye

Ditt Hex-ID: steam:1100001605c1a8c

Vad är din discord tagg? 𝓛𝓲𝓵𝓵𝓮𝓷

Vem var det som bannade dig? COL & William

Bild på banmeddelande: IMG_5620.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde mitt största misstag och var inne i en lall server och så var det en som fuskade så dem frågade om jag ville ha det så jag laddade då ner ett gratis fusk så testade jag det i unive en dag och jag tvekade igentligen att ens ladda ner de men det var dumt av mig och önskade att ni kunde ge mig en extra chans alla behöver liksom en andra chans i livet så vill jätte gärna ha en extra chans då jag hade kunnat bidra med jätte bra rp på servern samt socialt och allt ni vill ha så snälla ge mig en extra chans. Lita på mig! Alla gör fel och testar saker men den saken gjorde jag fel och kommer aldrig göra om det!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Asså det var riktigt längesedan jag blev bannad men antagligen så var det om att jag kanske fuskade i ett scenario och vann stort. Paintball var det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var rätt ban för mig och jag önskar så mycket att jag kan komma tillbaka och spela denna server Sveriges bästa server med mina kompisar och kunna ha kul som jag hade innan jag började fuska och vi gjorde roliga scenarion till exempel rån med jätte bra RP och massa saker men alla gör ju fel och några förtjänar en extra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Brist på social rp. Sköt en grabb i huvet istället för att fortsätta scenario till något större.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja då att jag fuskade och har lärt mig att jag aldrig i hela mitt liv kommer röra ett fusk eller använda det igen. JAG LOVAR och har lärt mig rejält. 6 månader utan att spela med vänner och det vill jag inte ska hända igen så kommer aldrig röra det igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig rör det där jävla fusket och tänkt 2 extra gånger men nu har jag lärt mig att aldrig göra om det för har inte kunnat spela med vänner på jätte jätte länge och hade jätte gärna velat spela med dem igen och ha kul som förr. Hoppas ni tar denna överklagan jätte bra och låter mig komma tillbaks och få en extra chans!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka