Nekad Mini_redz | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mini_redz

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: yousefrpro1

Ditt Hex-ID: steam:1100001605c1a8c

Vad är din discord tagg? yousefpro1/𝓛𝓲𝓵𝓵𝓮𝓷

Vem var det som bannade dig? Anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-01-08 08_04_39.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var ingen staff

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. valde att köra paintball med med några från mitt gäng. vi körde en match utan problem,men nästa match han vi köra i 13 minuter ungefär sen blir jag kickad, jag undeffar i dc o frågar om de som var med mig i paintballen också blev kickade.De sa att de också blev det,så vi alla trodde det var restart men när vi ska starta upp fiveM igen är alla som var med i paintballen banad av nått nytt anticheat. Jag trodde de var nån bugg så ja stängde av fiveM för att sitta o snacka allmänt med då sokm också blev banade. lite senare blir ja kallad till support för ett litet misstag jag gjort under tiden jag rpade lite innan vi körde paintball. ja fick ban i 3 dagar plus 2 krim varningar. så jag har nu väntat tre dagar för att spela men nu när ja vill göra det är jag fortfarande anticheat banad för att ingen löste det från när vi spela paintball. det var @watchsixpack samt @chico/Albion som var med i denna händelsen båda var inte banade av något annat under de 3 dagarna ja var det, så de löste det o nu kan de spela. Men jag som vart banad tänkte att de smartare att jag gör det nu när jag inte är banad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Väldigt felaktig, Alla som var med i paintballen fick anticheat ban, flera andra som inte var där fick också en sån typ av ban. Detta har hänt mig tidigare också när 320 hade nån typ av problem med anticheatet .men ja skickade in en överklgan o de löste sig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. som sagt innan detta anticheat fanns det ett annat o den var lite krånglig tydligen så 320 byte och då vart jag banad för precis samma sak som just nu 'anticheat'

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ALDRIG köra paintball mer. https://medal.tv/games/gta-v/clips/jqjcCOIcgQHjb6aTA?invite=cr-MSxVOUksMjg4OTQ3Nzc0LA här har jag också klipp där vi körde paintball innan banen. inte mitt klipp

Har du lärt dig någonting efter din ban? inte starta fiveM när man nyligen lagt till nytt anticheat?? för de skapar en buggad ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka