Accepterad MINI | Medlem ansökning [Norton]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MINI

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Odla

Vad är ditt discord namn? odsk8_34384

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gergos Morales 33år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är snäll gillar fotboll och att köra bil

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gergos Morales föddes 1993-01-01 och växte upp i Rosengård. Hans uppväxt var långt från enkel. Hans mamma var ung när han föddes och hans pappa kämpade med ett svårt drog och alkoholmissbruk. Hemma var miljön därför ofta otrygg, Trots de tuffa förhållandena mellan hade Gergos lätt för sig i skolan. Han var smart och nyfiken och hade en god förståelse för det han lärde sig. Däremot hade han till en början svårt att hitta vänner eftersom ingen i hans klass delade hans intressen eller ambitioner. en dag förändrades allt,Innan den första lektionen fick klassen veta att en ny elev skulle börja Jamal ortis började i klassen och Läraren bad Gergos att visa Jamal runt i skolan men det dröjde inte länge innan det blev bästa kompisar då det hade samma intressen båda ville bli poliser en dag när dem växte upp och de ville göra skillnad och skydda dem oskyldiga och bekämpa kriminalitet som präglade området där de växte upp, från den dagen blev Gergos och Jamal oskiljaktiga och lovade varandra att en dag arbeta sida vid sida för att skapa en tryggare stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med rolig rp samt göra scenarios roliga för båda parterna och jag vill bli medlem för att enklare utveckla min rp och jag är mogen och lallar inte men jag strävar dock efter en bättre rp upplevelse och tror att att bli medlem här ett bra sätt för mig att utveckla min rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vinna varje scenario man är med i men också låta den andra parten och att båda du och andra parten ska ha roligt så ibland kan du vinna scenarios men om du har vunnit flera scenarios i sträck kan du ge den andra parten också en chans att vinna det scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp= du ska värna om ditt liv, Powergaming du ska rpa på skador om du krockar,Nrl= om du dör ska du rollspela som du inte minns vad som har hänt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka