Accepterad Minel M | Medlem ansökning [HUGGE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Minel M

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/I-Like-Nissan-350Z

Vad är ditt namn i verkligheten? Carl Olofson

Vad är ditt discord namn? Minel-M#4903

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2002

Berätta om din karaktär. En mycket stor kille, folk har hört det mest motbjudande ljudet av bas, men det ser ut som en nalle utanför. Framstående namn lämpliga för grundläggande människor, typ Urban / Leif / Pedro. En kille som alla känner skulle tänka på (utan fullständig kontroll över alla yrken) taxichaufförer / räddare eller liknande personer som har mycket personlig kontakt med kunderna, men du tycker att det här är en stor nallebjörn. (Från Green Mile till John Coffey) Det är svårt att tänka på den här mans berättelse på några minuter så här, men en lugn person som verkar ha just flyttat in bara drog sin börda in i samhället, troligen för att han åkte dit och kom av fängelset. Släppt i. Det fanns en bilstöld i tidig vuxen ålder (den plats han vill skylla på). Minel var 33 år och tillbringade hela sitt liv i fängelse, men han kom ut och försökte bevisa för alla att han hade blivit omvänd och förblev ärlig. Men vad ingen vet är att Minel ibland bedriver äventyrliga aktiviteter på natten, och ingen vill titta på Wink lite för att öka dagliga kontanter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tar RP väldigt seriöst och jag har alltid hållit en hög standard på min egna RP och dem andra som jag spelar med. Jag ser också de fler privileger som man har om man är whitelisted har. Jag vill också ha whitelist på denna server på grund av detta är den enda serverna som jag spelar just nu på. Jag hoppas på att jag kan fortsätte det på denna servern som jag faktisk gillar själv. Jag själv kan bidra med hög level RP och är själv bra på att skådespela på FiveM.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Ni har en grym community som jag väldigt gärna vill ta del av så mycket som möjligt. Har fått otroligt mycket hjälp de senaste med hur allt fungerar och vill gärna ge tillbaka det på alla sett jag kan. har även spelat nu rätt länge på denna servern och vill få bättre jobb som man tjänar mer på.

Hur hittade du Unive? jag har länge tittat på youtube och twitch på olika typer av GTA RP och blev otroligt sugen på att testa på det själv, Eran server var högt uppe på svenska taggen och ni såg otroligt lovande ut med en hemsida/forum

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är i högsta mån att ha kul för mig själv såklart. Jag tycker om att lära mig om dem olika sätten man kan RP'a på och älskar att hamna i situationer där man måste applicera sådant man har lärt sig. På sikt vill jag att mitt rollspel ska bli bra nog att folk som ser mig både ingame och i discorden kan lita på att jag håller en hög standard.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att förbättra min rp och skapa bättre och roligare rp för alla

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka