Min presentation av mig själv!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Christoffer Wanzel

Icke Medlem
Meddelanden
636
Reaction score
18
Hej Multistaden!

Mitt namn är Christoffer Wanzel, jag är 26 år och bor för tillfället i Göteborg! Jag har svårt att sova idag och tänkte att det var en bra tid att introducera mig själv till er alla!

Jag är uppväxt en bit utanför Göteborg och har gått på ett IT gymnasium inne i Göteborg. Mina intressen består i högsta grad datorer/spel/skateboarding/skateboard filmning samt redigering. Just nu väntar jag på att min ansökan till komvux går igenom då jag har sökt strö kurser för att ge mig behörighet till att söka till Svenska Lantbruks Universitetet (SLU) och börja plugga till djursjukskötare. Jag är en ganska tystlåten person av mig med en gnutta social fobi och en handfull annat skit i bagaget som är otroligt ointressant att ta upp i en sån här tråd!

Jag hittade Multistaden för några månader sedan när jag först bestämde mig för att testa på gta rp och tyckte att en svensk server är ju bra att "komma igång" med. Men efter ett par dagar så märkte jag själv hur otroligt roligt jag hade att jag bestämde mig för att göra er stad till min permanenta boplats. Under en ytterst kort tid har jag lärt känna några riktigt roliga personer, alla med sina egna speciella karaktärsdrag och jag faller mer och mer för Multistaden för varje dag. Det har blivit en otrolig vana att vakna på morgonen och scrolla igenom discord kanalen medans jag tar morgon ciggen tillsammans med kaffet!

Avslutningsvis vill jag tacka Philip och hela staff teamet som har skapat en sådan otrolig upplevelse. Jag har väldigt nyligen blivit servervakt på Multistaden och vill göra mitt absolut bästa för att visa min tacksamhet! Jag vet att vi kommer att fortsätta växa och är så taggad på allt vad framtiden har att bjuda!

Ha det gott gubbar, gäris och ickebinäris!

MVH: Christoffer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka