Berätta om din karaktär.
Jag roleplayar som Johan Bojanic och han är en ganska ung man som har haft det ganska svårt i sitt liv men han har kunnat klara sig på gatorna tack vare hans förmåga att ta hand om bilar.
Johan bodde som ung på gatorna i ett lyxigt område eftersom han viste att de betalade bra och de var lätta att förhandla med. Han tvättade bilarna till mesta del men alla i området viste att han kunde fixa deras bilar för ett bättre pris.
Johan pluggade senare för att bli en riktig mekonom men ingen ville anställa honom så han flyttade till Unive.
Varför ska just du bli whitelistad?
Just jag ska bli whitelistad eftersom jag kan ganska mycket om bilar, på min kompis server var jag mekonom och då fick jag testa på hur det var att laga andras bilar, berätta vad felet var och jag fick även bärga några.
Jag brukar också vara online den mesta av tiden eftersom jag har inga mer prov i skolan och då behöver jag inte plugga.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Jag vill bli whitelistad på just denna server eftersom roleplayen är så bra och hittills har jag inte stött på någon som brytit på den. Unive Roleplay har så många bra funktioner och jag älskar alla bilar som finns. Och jag skulle älska att laga de bilarna eftersom jag är bilintresserad.
Vad har du för mål med ditt rollspel?
Mitt mål med att vara mekom är att prata med många personer och skoja till det lite granna. Jag vill också öva på min göteborgska dialekt.
Jag skulle älska att prata om bilar och dess fel så ett av mina andra mål är att lära mig mer om bilars funktioner och jag vill se så många bilar så möjligt.
Jag roleplayar som Johan Bojanic och han är en ganska ung man som har haft det ganska svårt i sitt liv men han har kunnat klara sig på gatorna tack vare hans förmåga att ta hand om bilar.
Johan bodde som ung på gatorna i ett lyxigt område eftersom han viste att de betalade bra och de var lätta att förhandla med. Han tvättade bilarna till mesta del men alla i området viste att han kunde fixa deras bilar för ett bättre pris.
Johan pluggade senare för att bli en riktig mekonom men ingen ville anställa honom så han flyttade till Unive.
Varför ska just du bli whitelistad?
Just jag ska bli whitelistad eftersom jag kan ganska mycket om bilar, på min kompis server var jag mekonom och då fick jag testa på hur det var att laga andras bilar, berätta vad felet var och jag fick även bärga några.
Jag brukar också vara online den mesta av tiden eftersom jag har inga mer prov i skolan och då behöver jag inte plugga.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
Jag vill bli whitelistad på just denna server eftersom roleplayen är så bra och hittills har jag inte stött på någon som brytit på den. Unive Roleplay har så många bra funktioner och jag älskar alla bilar som finns. Och jag skulle älska att laga de bilarna eftersom jag är bilintresserad.
Vad har du för mål med ditt rollspel?
Mitt mål med att vara mekom är att prata med många personer och skoja till det lite granna. Jag vill också öva på min göteborgska dialekt.
Jag skulle älska att prata om bilar och dess fel så ett av mina andra mål är att lära mig mer om bilars funktioner och jag vill se så många bilar så möjligt.