mimmitiger
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Användarnamn: mimmitiger
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/marcus1999hello/
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus
Vad är ditt discord namn? Marcus#0999
Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 1999
Berätta om din karaktär. Stig Jansson, 45 år föredetta polis som klivit lite snett och kommit in i kriminaliteten. Arbetslös och tar alla jobb han får för att få ihop pengar, mycket olagliga sådana. Kämpar med spel, drog och alkoholproblematik och har många myndigheter efter sig, men det finns en stark vilja och tro på att livet kommer att göra en vändning snart!
Stig drömmer om att bli rik och kunna njuta av slutet på sitt tuffa liv i en flått bostad med fina bilar i Multistaden. För att nå dit måste han börja ta i tu med sina problem idag, genom att kanske jobba sig upp till ett bra jobb eller starta eget.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med bra och spännande scenarion som många kan delta i, polis, gäng, sjukskötare osv.. jag har spelat GTA San Andreas Multiplayer och hardcore roleplay servrar i ca 7-8 år så nog har jag koll på roleplayens regler och termer. Kommer att bidra med mycket till communityn, både IC och OOC.
Kommer att vara en mycket aktiv spelare om jag trivs i communityn.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker den verkar seriös och populär.
Hur många timmar har du på FiveM? Inte alls många, är ny till FiveM. Ca 4
Hur hittade du Multistaden? Server browsern i FiveM
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/marcus1999hello/
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus
Vad är ditt discord namn? Marcus#0999
Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 1999
Berätta om din karaktär. Stig Jansson, 45 år föredetta polis som klivit lite snett och kommit in i kriminaliteten. Arbetslös och tar alla jobb han får för att få ihop pengar, mycket olagliga sådana. Kämpar med spel, drog och alkoholproblematik och har många myndigheter efter sig, men det finns en stark vilja och tro på att livet kommer att göra en vändning snart!
Stig drömmer om att bli rik och kunna njuta av slutet på sitt tuffa liv i en flått bostad med fina bilar i Multistaden. För att nå dit måste han börja ta i tu med sina problem idag, genom att kanske jobba sig upp till ett bra jobb eller starta eget.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer att bidra med bra och spännande scenarion som många kan delta i, polis, gäng, sjukskötare osv.. jag har spelat GTA San Andreas Multiplayer och hardcore roleplay servrar i ca 7-8 år så nog har jag koll på roleplayens regler och termer. Kommer att bidra med mycket till communityn, både IC och OOC.
Kommer att vara en mycket aktiv spelare om jag trivs i communityn.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Tycker den verkar seriös och populär.
Hur många timmar har du på FiveM? Inte alls många, är ny till FiveM. Ca 4
Hur hittade du Multistaden? Server browsern i FiveM
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej
Senast ändrad: