Accepterad miltonqwick | Medlem ansökning [Vinnis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miltonqwick

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin Blomander

Vad är ditt discord namn? MiLt0N

Vad är ditt födelsedatum? 16 September 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Zacharias Svensson 47 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jobbig, Rolig, Omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Zacharias bakrund är att han levde ett tråkigt liv. Han drack och visste inte vad han skulle göra med sin frramtid. Men då kom han på det, hans framtidsplaner är att starta ett eget företag och sälja bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vet inte riktigt jag kan bidra med allt om det behövs för jag gillar verkligen att bidra med olika sorters grejer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot några regler för både min skull och andras skull. Jag tycker att det är onödigt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man alltid ska visa respekt mot alla som spelar på servern och inte säga onödiga och kränkande kommentarer. Att man behåller sin karaktärs röst och att man ska matcha sin karaktärs röst med voicechanger eller egen förmåga att byta sin röst så det låter som din karaktär.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat mycket RP innan och jag såg servern Unive och den såg väldigt bra ut. Bra jobbat!

Hej Vi anser att du måste verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord ”/verifiera” så att vi kan försätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!Du behöver utveckla dina svar på följande
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär
Vad kan du bidra med till serverns RP?

frågor:Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hur ska jag göra det jag kan inte skicka ett nytt förens imorgon 17:28

Hur ska jag göra det jag kan inte skicka ett nytt förens imorgon 17:28
inne på discord har du så du kan använda kommando och med dem kommando kan du använda /verifera i discord ingen tids väntande på kommando

Bakgrunden är en relativt stabil med ett stort intresse inom lagen och samhället. Detta var även bakgrunden till att Zacharias valde att ansöka till polishögskolan vilket han även tog examen infrån. Efter examen fortsatte Zacharias med sin anstälning inom polismyndihgeten för kommande åren med mindre avbrott. Under sina avbrott hade Zacharias en anställning hos Unive tingsrätt. Framtidsplanerna för Zacharias är liknande att återigen ta anställning inom polismyndigheten och fortsatta sitt arbete för ett bättre samhälle.

Jag kommer att bidra till roliga, unika och långdragna scenarion med social rp som utgångspunkt i allt. Det blir både kul för de på ens sida likväl som motparten i samtliga scenarion. Genom långdragna och sociala scenarion kan man utvecklas både som person men även framvisa en bra sida för utomstående.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka