Nekad miltonn09 | Polismyndigheten Ansökan (Tomten)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

miltonn09

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 15 Augusti 2009

Vad heter du på discord? miltonboy09#2493

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 250

Hur aktiv kommer du att vara? minst 3 timmar

Vad heter du? milton

Hur gammal är du? 12

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, jag lärde mig simma då jag var 7 år gammal. Jag kan också alla simtag.

Varför vill du bli polis? för att jag skulle vilja ha ett jobb och kunna hjälpa polismyndigheten. Jag vill också rädda världen så alla har det bra. Jag skulle också vilja njuta av att jobba som polis och ha det roligt med kollegor. Jag tycker om att rädda människor och rädda världen.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att veta vad det finns i polis bilarna, vad man ska göra i visa situationer och veta vad man ska göra i ett snutjag.

Vad vet du om yrket i helhet? Vad man ska göra i nästan alla situationer, vad det finns i polisbilen och vad det finns i polis bältet. Jag vet också vad man ska göra vid ett bank rån.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har jobbat på postnord AB och är en riktigt bra bil förare.

Hur är du som person? jag är en väldig snäll person, och kan ta stressiga fall. Ibland har jag det jobbigt efter som min pappa dog när jag var 7 år gammal. Jag är inte rädd för någon/något. Jag blir inte heller stresad i t.ex ett bankrån.

Är det något vi bör veta om dig? Att jag har astma. Och jag har haft det i snart 8 år.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka