Accepterad Miltonmyren | Medlem ansökning (tarzan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miltonmyren

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199233402403/

Vad är ditt namn i verkligheten? milton myren

Vad är ditt discord namn? MiltonMyren#0050

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär heter jon jansson. han är född 2001-03-20 så han är 21 år jon har varit polis och jobbat på alla dem vanligaste jobben inom fiveM jon har även öppnat upp ett eget flygbolag med sin pappa som är född 1979-07-12 jons pappa heter gunnar jansson vilket inte är ett så vanligt namn för hans ålder. jon gick lantbruk med fordons linje på gymnasiet och gick sedan polis högskolan och har gått dem flesta utbildningarna som tillexempel pilot och helikopter då han blev godkänd så bestämde han sig för att öppna upp ett flygbolag med sin pappa som redan hade tagit pilot utbildningar och jobbat som pilot i 7år. jon är karaktären jag kommer spela på därav skriver jag mer om han än gunnar. jon janssonhar gått ut polishögskolan och har vart polis i ett år. jon gick en speciell linje på polisskolan därav slutade han lite tidigare och gick extra utbildningar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidar med roliga scenarion som polis eller ad jag nu kommer jobba som. kommer även donera lite då och då för jag vet att det är en bra server som är värd det. jag kommer även bidra med mycket social rp då jag vill ha in mer social rp en vad som brukar finnas på servrar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag skulle bidra med roliga scenarion och alltid rpa för bra scenarion och inte för att vinna. även om jag blir kriminell eller fortsätter som polis eller kanske till och med jobba på ngt annat ställe så skulle bidra med bra scenarion och bli en trogen medlem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska spela för bra scenarion och inte spela för att vinna tror jag det betyder.

Hur hittade du Unive? unive är en känd server som jag vet är bra och känner en som var nöjd med unive så det var ett självklart val för mig att försöka komma hit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka