Nekad Miltonmyren | Medlem ansökning [curry_e_gott]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miltonmyren

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? milton myren

Vad är ditt discord namn? Mr_Myren

Vad är ditt födelsedatum? 23 September 2010

Berätta om din karaktär. jon johansson han är född 2001-09-20. jon är en väldigt bilintresserad kille som har gått polis högskolan men valde efter polishögskolan att han inte ville bli polis så han gick vidare och letade f
efte3r jobb då han fick ett jobb på en verkstad han jobbade på verkstaden i tre år innan han blev chef på verkstaden hans karriär som verkstads chef var inte enkel men han tog sig igenom den han var verkstads chef i ett och ett halvt år sedan gick firman i konkurs och då gick han vidare och började jobba på en styling verkstad där jobbade han i ca ett halvt år innan han blev chef nu är han 22 år och arbets sökande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med till exempel att vara chef eller att jobba på dem ställena som ni behöver arbetare på men där ingen annan vill jobba och såklart bra seriös rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man inte ska spela för att vinna utan att man ska spela för ett bra scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har läst och förstått reglerna. ett exempel kan vara rdm random death match vilket betyder att man inte ska gå runt och döda/försöka döda folk utan anledning. ett annat exempel kan vara ooc vilket betyder att man inte ska säga till exempel ¨tryck muskel x¨

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag började spela rp när ca 2021/2022 sedan dess har jag spelat rp på olika servrar men tagit en liten pause senaste halv året då jag har spelat på en 100k server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer vara rätt aktiv kommer spela typ varje dag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka