Nekad Miltonmyren | Chef-jobb ansökan [Båtbolaget] [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miltonmyren

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? båtbolaget

Vad heter du IRL? milton

Vad heter du på discord? MiltonMyren#0050.

Hur gammal är du? 12 år född 2010-09-23

Hur länge har du spelat på Unive? ca 1 månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer starta igång det igen och göra många nya jobbmöjligheter i form av att ta mycket intervjuer och vara mycket social på min arbetsplats i form av möten och mycket aktivitet. jag kommer hålla igång jobbet med förslag om vad som kan ändras till ansvariga samt att jag kommer ha lagom hårda intervjuer för bättre rp inom företaget jag skulle även sätta upp event då och då med rabatterade priser osv.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har väldigt goda erfarenheter har varit säljare och chef inom olika jobb under nästan hela min fiveM karriär och har jobbat på båtbolaget sedan jag startade på unive. så inom säljare och chef har jag väldigt goda erfarenheter.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne minst 2-3 timmar om dagen men oftast mer varannan vecka kommer jag inte kunna vara så aktiv på helgen men den tiden kan jag ta igen på vardagarna. jag kommer vara aktiv på mest eftermiddagarna alltså från typ 14-15 och minst 2-3 timmar framåt men ibland är jag på kvällarna istället och ibland bara på kvällarna det varierar lite.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jag skulle absolut fortsätta spela på servern är en trogen unive spelare som aldrig kommer lämna om jag inte lämnar hela rp världen.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag spelar bara på unive roleplay.

Har du läst våra Regler? jag har läst alla regler minst en gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka