Nekad Miltonius | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Miltonius

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kristian

Vad är ditt discord namn? Miltonius

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Milton eller som många kallar han Miltonius. Milton har tidigare jobbat som Professionell basketspelare i spanien som nu har flyttat tillbaka till sin hemstad för att vara med familj och vänner. Milton är en 38 årig gammal man som är väldigt social och letar efter nya möjligheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp till servern och ett bra socialt rp. Sedan kommer jag göra scenarion där alla kan va med, medlem, kriminella och icke medlem. Jag kommer att vara snäll och ha bra attityd mot alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte bara ska göra så att jag ska vinna men även ge de andra en chans så att det ska bli bättre rp så att båda får det roligt och inte bara jag ska vinna scenariot utan den andra ska också vinna på ett sätt så att det blir roligt för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade detta till mig jag har rp'at innan på andra servrar som tex vågen men servern har dött och jag letar efter en ny server

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka