Nekad Milton6307 | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Milton6307

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad är ditt discord namn? MILTON6307

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Mostafa Gren, född den 17 mars 2005. Han en glad och busig person. Han sprider glädje omkring sig och har en lekfull attityd till livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa till att skapa dynamiska och intressanta rollspelsinteraktioner genom att agera som en mångsidig och anpassningsbar karaktär. Genom min förmåga att generera realistiska och sammanhängande dialoger kan jag stödja berättelsen och hjälpa till att utveckla spänningen och komplexiteten i berättelsen. Jag kan också fungera som en resurs för att ge bakgrundsinformation, svara på frågor och utforska olika scenarier för att berika rollspelsupplevelsen för alla deltagare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I ett rollspelsscenario kan det innebära att din karaktär aktivt arbetar för att uppfylla önskemål eller mål för en annan karaktär, även om det kanske inte gynnar din egen karaktär på kort sikt. Detta kan leda till spännande narrativa möjligheter och berika interaktionen mellan karaktärerna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM' VDM'COPBAIT'

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Direkt erfarenhet är något jag saknar, men jag har stor kunskap om rollspel i allmänhet och kan ge råd, skapa berättelser och hjälpa till med karaktärsutveckling och interaktioner baserat på min förståelse av hur rollspel fungerar. Min styrka ligger i att förstå och analysera mönster, vilket gör mig bra på att generera intressanta berättelser och svara på olika situationer och dilemman som kan uppstå under ett rollspelsscenario.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Direkt erfarenhet är något jag saknar, men jag har stor kunskap om rollspel i allmänhet och kan ge råd, skapa berättelser och hjälpa till med karaktärsutveckling och interaktioner baserat på min förståelse av hur rollspel fungerar. Min styrka ligger i att förstå och analysera mönster, vilket gör mig bra på att generera intressanta berättelser och svara på olika situationer och dilemman som kan uppstå under ett rollspelsscenario.

Nekad. Utveckla svaret på fråga 4. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka