Nekad milton36363 | Medlem ansökning [Theobbb]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Noah.1

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? milton

Vad är ditt discord namn? emil63835

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2024

Berätta om din karaktär. isac eriksson växte upp i en tuff miljö präglad av ekonomiska svårigheter och sociala utmaningar. Han kämpade genom barndomen med en känsla av att inte riktigt passa in, omgiven av en känsla av otillräcklighet och brist på möjligheter. För loke verkade vägen till en bättre framtid alltid stängd eller brant.
I skolan var loke en ensamvarg, kämpande med att hålla stegen med kraven och att passa in bland sina klasskamrater. Hemma möttes han av en konstant ström av ekonomiska problem och familjekonflikter. Han längtade efter en känsla av sammanhang och mening, men fann det svårt att finna i sin vardag.
När loke nådde tonåren, sökte han efter något som kunde fylla det tomrum han kände inom sig. Han föll snart in i fel sällskap och började utforska den mörka sidan av staden. Småbrott och droganvändning blev en del av hans vardag, ett sätt att fly från verkligheten och finna tillfällig lättnad från sina bekymmer.
Men varken brott eller droger kunde stilla den djupa känslan av tomhet inom Jloke . När lagens långa arm började närma sig, insåg han att han var tvungen att göra en förändring. Med en bräcklig hopp om att bryta det negativa mönstret som omgav honom, tog loke en drastisk beslut och flyttade till den lilla staden Unive.
I Unive möttes loke av en annan värld. Staden var lugnare, med vänliga människor och en känsla av gemenskap som han aldrig tidigare upplevt. Trots sina tidigare misstag och de demoner han bar med sig, fann loke en möjlighet till en ny början.
Med stöd från lokala samhällstjänster och engagerade invånare, började loke sakta men säkert att bygga upp sitt liv igen. Han tog små steg mot en mer positiv framtid, sökte upp utbildningsmöjligheter och frivilligarbete för att bidra till samhället som hade välkomnat honom.
Genom envishet och hårt arbete började loke att omforma sin historia. Han lärde sig att acceptera och läka från sitt förflutna samtidigt som han arbetade mot en ljusare framtid. Och i Unive, bland vänliga ansikten och en känsla av samhörighet, fann loke äntligen den trygghet och meningsfullhet han så länge hade sökt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en hel del erfarenhet och jag tycker jag är rätt bra på det här med rollspel. Jag är också ganska kreativ när det gäller att komma på roliga situationer att spela igenom. När det kommer till rollspel tar jag det på allvar, men jag lallar inte runt och håller mig till reglerna. Jag skulle säga att jag är ganska duktig på att spela roll och jag har en ganska hög nivå på det. Så du behöver inte oroa dig för att jag ska bryta karaktären eller nåt sånt – jag håller det realistiskt och engagerat!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tex, jag är polis och jagar en person som vi har gripit 3 gånger innan den dagen, att jag kanske råkar krocka med mening så det också blir roligt för han , så man inte bara spelar för att vinna scenarios för att låta andra också ha roligt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? a! Tex, RDM = Inte döda någon utan anledning, VDM = Inte använda dit fordon som ett ”vapen” eller hur man nu ska säga och tex köra över folk osv, NLR = Om du dör så får du INTE komma ihåg något ifrån dit förflutna.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har rpat ett tag nu och vet dom mesta reglerna samt att jag har en relativt hög rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad, endast en ansökan på 24 timmar. Du får ansöka igen om 24 timmar!

Tillbaka